wtorek, 23 lutego 2010

kontrast

Utworzony: 2010/02/23 17:47:41 na rysuj.pl
Ω zaczął rozmowę o kolorach.
- Jak jest biały po angielsku?
- White - odpowiada Q.
- Acha. Niebieski jest blu - mówi dziecko. - A tato, co jest między?
- ?
- Między niebieskim a białym?
- Końtrast - mówię.
Q się zdziwił.
Ω też.
- A mamo, co to jest końtrast?
- Kontrast to widoczna różnica między kolorami - tłumaczę dziecku. I dodaję do męża - a końtrast to zaufanie dla horse'a.
.
.
Z innej okazji
Ω oświadczył mi, że z kolegą S. bawią się czasem w emerytów.
- Niedługo nie będzie ładnie mówić emeryt - powiedziałam. - Będzie trzeba mówić "stypendysta zusu". I co robicie, jako emeryci? - zapytałam.
- Czasem umieramy - odpowiedziało dziecko.
.
.
Ω wychodził do dziadków, więc żegnałam się z nim.
- Pocałuj mnie - zachęcił mnie synek. - Jeśli ci to do szczęścia potrzebne, to możesz - pozwolił łaskawie.
.
.
Wczoraj mąż wrócił z pracy z koszem kwiatów dla mnie . Bez okazji. Jeszcze jestem zachwycona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kwiatki