środa, 9 listopada 2011

stary blo wetknięty

Umieściłam stary blog na jego miejscu. Trochę się pozmieniało, wiadomo, do przodu. Obok Q z M.(brat) na skypie grają w Starcrafta 2. Nawet chcieli grać ze mną, ale dziś jest nowy patch i Q już go ściągnął a jeśli ja teraz zacznę, to będą mieli laga. Łącze mamy w domku średnio szybkie.
Ω, Σ i Π (najnowszy w rodzinie) śpią grzecznie, ale panowie w feworze walki potrafią wrzasnąć, więc ich uciszam co chwilę.
- Stawia canony! U ciebie? Nie, u mnie! (canon rush)
- Darki! Mam w bazie darki!
- Idzie na Voidreje!
- Idę na muty. Uródź ze 2 stalki w domu. Nie masz mignięcia?
- Nie. Robiłem szybkie nóżki. (do zetów)
Jutro ostatni dzień, kiedy będą grać razem przed przerwą. W piątek wychodzi Skyrim i Q przestaje tymczasowo istnieć dla świata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kwiatki